نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2802
-
الف
+

«شهرزاد کمال زاده» از سریال «شب های برره» تا «گاندو2»

در این گزارش با «شهرزاد کمال زاده» بازیگر سریال «گاندو 2» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «شهرزاد کمال زاده» بازیگر نقش «سادیا» در سریال در حال نشر «گاندو 2»متولد 7 حمل(فروردین)  سال 1364 در تهران  است.

وی در 17 سالگی وارد دانشگاه شده و در رشته انجینیری کمپیوتر فارغ التحصیل شد و عضو تیم فوتبال و والیبال بانوان هنرمندان ایران می باشد.

کمال زاده

«شهرازد کمال‌زاد» برای نخستین بار به عمر 17 سالگی یعنی سال 1381 با سریال «هزاران چشم» به کارگرانی «کیانوش عیاری» مقابل کمره حاضر شد و با چهره هایی مانند «سولماز غنی» و «امیر حسین صدیق» همبازی شد.

در سال 1383  این بانوی هنرمند نقش کوتاهی در فلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» به کارگردانی «رسول صدرعاملی» ایفا کرد و اولین تجربه سینمایی خود را به دست‌آورد.

کمال زاده

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران،  در سال 1391 با ایفای نقش «بهاره» در سریال «راه طولانی» بین مردم شناخته شد و با بازی در سریال «بچه های نسبتا بد» به شهرت دست یافت.

کمال زاده با حضور در سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی «روح‌الله سهرابی» نقش یک دختر معتاد  را بازی کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

شهرزاد کمال زاده

این بانوی هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «مرز خوشبختی»، «دیوار شیشه ای »، «نیاز»، «زمستان گرم»، «آمین»، «رنگ شک»، «زخم»، «سفر در خانه»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، «دارا و ندار»، «روزگار قریب»، «قاب‌های خالی»،  «شبهای برره» و فلم های  «برمودا»، «اولین امضا برای رعنا»، «ذوب شدن پادشاه»، «روزگاری عشق و خیانت»، «بشارت به یک شهروند هزاره سوم»، «عقاب صحرا»، «آدمکش»، «سپید و سیاه»، «کابوس»، «نامزد آمریکایی من» و «هم‌خانه» بازی کرده است.

عقاب صحرا

لازم به ذکر است سریال «گاندو 2» با هنرنمایی «شهرزاد کمال زاده» هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران و کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

شهرزاد کمال زاده

م ا 

نظر شما
ارسال نظر